۱۴ نکته درخصوص فعالیت در لینکدین

14 نکته درخصوص فعالیت در لینکدین

روش صحیح فعالیت در لینکدین

فعالیت در لینکدین درست مانند تمام شبکه های اجتماعی با تولید محتوای با ارزش و تبلیغ آن در این شبکه اجتماعی صورت می گیرد.

لزومی ندارد همه این نکات را در یک روز انجام بدهید. این نکات را به مرور بر روی صفحه لینکدین خود اعمال نمایید. مانند هر شبکه اجتماعی دیگر تولید محتوا خیلی مهم است پس تولید محتوا را فراموش نکنید و سعی کنید به طور منظم در لینکدین خود مطلب منتشر کنید. مطمئن باشید با رعایت این نکات به مرور متوجه تاثیر شبکه اجتماعی لینکدین بر روی کسب و کار خود خواهید بود.

باید ها

  • پروژه های خود را به گوش همه برسانید و تبلیغ کنید.
  • در پست های لینکدین خود از تصاویر جذاب استفاده کنید.
  • در لینکدین فایل های ویدئویی به اشتراک بگذارید.
  • کارمندان خود را به فعالیت در شبکه اجتماعی لینکدین ترغیب کنید. زمانی که کارمندان شما در پروفایل شرکت شما حضور دارند و به صورت فعال با دیگران در ارتباط هستند، میزان دیده شدن پست های شما افزایش پیدا می کند.
  • به صورت منظم پست های خود را منتشر کنید.

نباید ها

  • در هر پست بیش از یک لینک ایجاد نکنید.
  • اگر تازه فعالیت در لینکدین را آغاز کرده اید بهتر است تنها به تبلیغ صرف محتوای سایت خود نپردازید. ایجاد پیام هایی مانند تبریک ایام خاص میتواند به جذب سریعتر کاربران کمک کند.
  • از ارسال پیام های بیهوده و تبلیغاتی شدیدا خودداری کنید. چرا که این موضوع باعث می شود که کانکشن های تان نسب به شما بی اعتماد شوند و رفته رفته آن ها را از دست بدهید.
  • در صفحات شرکتی به هیچ عنوان مطالب سیاسی ، اجتماعی قرار ندهید.

مخاطبان خود را بشناسید

  • مخاطبان خود را بشناسید و براساس نیاز های آنان محتوا تولید کنید.
  • با کانکشن های خود در ارتباط باشید و آنها را بشناسید و درصورت امکان آنها را به مشتری تبدیل کنید.
  • با مشتریان خود در لینکدین ارتباط داشته باشید.
  • افرادی را که میتوانند مشتریان بالقوه محصولات شما باشند را در اولیت بازاریابی خود قرار دهید.
  • برای افزایش افراد در ارتباط با خود با افرادی که به هیچ عنوان در دایره مشتریان محصولات شما قرار ندارند نیز ارتباط بر قرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دوازده =